::Ruang Sedekah::

::tengok sini::

Photobucket

::kalkulator loan rumah::

::Ruang Sedekah::

Anda suka pada blog ini?

Isnin, 18 April 2011

Rokok-rokok yang sedap..

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pungunjung2 pada hari ini..tak kira anda datang dari mna..mahupun dari us,uk, tp mcm la jaoh sangat dengan tempat saya nie..dipagi yang mulia nie saya ada ler sikit bnda yang saya nak kongsi dengan anda2 sekalian di rumah mahupun di cc, mahupun di kedai2 makan yang ada wifi or di mana2...ok2..berbalik pada cerita saya tadi, saya ade la sikit gambar2 rokok yang mcm x ade kat malaysia..


Untuk sedutan yang lepas saya ada letak kesan daripada menghisap rokok kan? Tapi hari nie lain sikit la..
Saya nak tunjuk pada anda semua rokok yang besh2..yang meletop diluar sane..


Ini salah satu tempat disana..ade 1 kedai nie x de jual bnda laen...yang dy tawu dy nak rosakkan ank2 muda dowg jer...aduhhh...jap2 nk paste..ssssyyhhhh...




wewiiittttt..byk2 x?dh mcm gudang tempat nie..nak dijadikan cerita..cerita org dulu2 la kata...tempat nie memang susah nak kna rush dengan polis..mmg tbaek owner kedai nie...mmg otak bisness pnya org...kedai dy sntiasa ksong..x de org dtg..apa sebabnya???mengapa???kowg kalau nak tawu sebabnya..kowg jangan tanya saya..tanya lah owner kedai tu sendiri..adoyaiii..


Ok gambar nie byk sgt kn rokok..disebabkan saya dulu pun seorang perokok tegar masa zaman muda dulu, saya akan tunjukkan pada anda gambar2 yang telah dihisap oleh saya...hurmmm...





yerr2..byk kan?tp x semua la..larat la saya nak hisap semua..saya suka L.A yang kaler putih tu..rokok dy boleh tahan jugakk..bg sape yang betul2 nak jadi perokok tegar saya syorkan anda hisap rokok SEJATI..
kotak biru tue..haha.. sesuai untuk perokok tegar..menjadi teman sejati anda..

Tiada ulasan: