::Ruang Sedekah::

::tengok sini::

Photobucket

::kalkulator loan rumah::

::Ruang Sedekah::

Anda suka pada blog ini?

Jumaat, 16 Disember 2011

SUFIAN DAN JULIA (1)

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada kawan-kawan yang sudi jenguk ke blog nik. Semoga kawan-kawan hidup bahagia hari dan hari2 akan datang taw..Nik ada satu cerita nak dikongsikan dengan kawan-kawan. Nik rasa cerita tak la sehebat cerita Ombak Rindu yang dh meletup tu dah 7juta dah sekarang kutipan sehingga hari ini. Tapi cerita ini mengisahkan macam kisah cinta jugak la. Jiwang ke x jiwang ke nik tetap nak kongsi kan dengan kawan-kawan pasal cerita nie.


Ada seorang laki nie namanya Sufian taw sesiapa yg nama Sufian yang masuk ke blog nie harap maaf dan jangan terasa lak tw...huhuhu...Sufian nie dy seorang yang ego, kuat cemburu, penting kan diri sendiri, kuat marah2 yang x kena pada masanya..hurm..kowg mst plek kan..rasa2nya laki semua cmni ker er??ntah lah..Sufian ada seorang kekasih namanya Julia..Julia merupakan seorang yang periang, peramah, pandai buat lawak, pandai amek hati Sufian, kuat touching, suka menyanyi..hihi..


Sufian dengan Julia dh berkawan hampir 3 tahun..tetapi dowg x macam couple2 laen...hurm..dowg x dapat kua bersiar2 , x dapat nk tgok wayang skali kut2 la nk tgok Ombak Rindu ker apa ker mmg x dapat la..hurm..sebabnya si Sufian nie x ada transport..kesian kan dowg..hurm..xpe la..pnjang lg crita nie...Dowg mula berkenalan di bangku sekolah lagi masa di tingkatan 4...dowg satu kelas dan mmg rapat berkawan..tetapi sebelum Sufian couple dengan Julia, Sufian couple dengan budak kelas dye jugak nama Syikin.. Kiranya Syikin,Julia dan Sufian nie satu kelas lah...


Sufian couple dengan Syikin agk lama jgk la...dalam setahun jgk dowg couple sampai dowg tingkatan 5...ishhh..cerita nie panjang lg laaa...x larat jgk nk type nie..taip...adoii...nk bersambung ke tggu next episod er???ok2..x pe kt smbung jer memandangkan msa ada lg kan..hurm...ok..Syikin dgn Sufian nie x berpanjangan mgkin x ada jdoh kan..yelar dh tulis dh kt atas tu couple setahun dah tercatat kt situ..mmg la..nik tersilap gtw awal2..x suspen dh..tp ad y lebih suspen lg..hurm..suspen tu agk jauh lagi la..kawan2 sabar yer..tp dh pnjg sgt nie..kt berehat er..sambung nti lak..kesian kat kawan2 nak baca nie..hurmm..ok..:)

Tiada ulasan: