::Ruang Sedekah::

::tengok sini::

Photobucket

::kalkulator loan rumah::

::Ruang Sedekah::

Anda suka pada blog ini?

Khamis, 21 April 2011

BAHANA SUKA MERABA!

Cerita dari mahkamah ini adalah kisah benar yang dipaparkan khusus untuk memberi pengajaran kepada pembaca. Moga-moga kita semua tidak akan terlibat dalam sebarang aktiviti terlarang hingga mengheret kita ke kandang salah.

           REMY (bukan nama sebenar), adalah seorang pekerja senior yang begitu kreatif dan berpengalaman di pejabat tempatnya bekerja. Pengetahuannya yang luas dalam bidang komputer, membolehkan dia dilantik menjadi penyelia kepada kakitangan baru dan amali.
Walaupun Remy sering mendapat pujian dari bos dan ketua-ketua jabatan, tapi dia dibenci dan dipandang meluat oleh kakitangan bawahan. Sebab apa?

Rupa-rupanya si Remy ni suka menggatal dan bercerita perkara-perkara lucah. Tapi Remy ni pandai berlakon, depan bos dia memang ‘cover line’ habis, langsung tak nampak perangainya yang miang dan over  tu. Sekali pandang memang tak nampak cacat celanya. seperti lelaki `lindungan Kaabah’ layaknya!
         Suatu hari dua kakitangan perempuan yang muda melapurkan diri di pejabat Remy bagi menjalani latihan praktikal. Macam biasalah, siapa lagi yang kena take over ajar budak-budak tu, kalau bukan Remy. Si Remy ni pulak, kali pertama tengok budak-budak ni bukan main excited  lagi, hampir nak meleleh air liurnya. Lebih-lebih lagi bila kedua-duanya daring dan seksi, berdegup lajulah jantungnya menahan gelora nafsu!
       Minggu pertama Remy cuba `cover  line’, mengajar pun nampak cool dan straight to the point.   Remy tunjukkan yang dia seorang pengajar profesional. Sesekali anak matanya liar mencuri pandang ke lokasi-lokasi sulit awek-awek itu.
Lagipun, mana boleh tahan kalau tiap-tiap hari awek praktikal ni pakai skirt pendek dan baju ketat yang menampakkan segala `lurah dendam’. Memang Remy rasa tercabarlah. Jadi, Remy mula susun strategi, langkah pertama Remy memberanikan diri memegang tangan awek itu ketika mengendalikan tetikus, kononnya nak berikan tunjuk ajarlah.
Langkah pertama berjalan lancar. Awek tu pun nampaknya buat tak tahu je, jadi Remy pun mulalah rancang strategi kedua. Kali ni nak cuba yang heavy  sikit. Manalah tau, kot-kot dapat ‘green light’ nanti, tak pasal-pasal dapat  #@%^ free.
Jadi, keesokannya Remy dah mula bergurau senda dengan awek-awek tu. Nampaknya ada response!  Jadi Remy memberanikan diri memegang bahu dan tangan pula. Nampaknya berhasil! Tak ada pulak complaint dari awek tersebut. Fuhhh..apa lagi nampaknya bolehlah teruskan misi yang lebih mencabar, bisik hati Remy.
       Kali ini Remy mula buat rancangan gilanya. Dia nak lebih advanced dari selalu. Dia plan nak pegang *%$@$ pulak. Baginya kalau dapat pegang dan raba part tu, maknanya confirm dia boleh dapat $%#@ free lepas ni.
Lepas waktu rehat tu Remy bersiap-sedia tunggu di meja awek tu. Bila awek tu sampai je, Remy mulalah `pasang ayat’ dan cerita topik-topik yang berunsur 18  SX. Awek tu pun bukan main syok melayan, Remy pun apa lagi cuba himpit dan tangannya terus meraba ke …..jeng jeng jeng....faham-fahamlah ye!
        Satu opis gempar dengar berita sensasi iaitu Remy ditahan polis akibat melakukan jenayah seksual di tempat kerja!  Awek praktikal tu bukan sekadar report  kepada bos, tapi terus kepada polis.
Seterusnya Remy direman dan dikenakan ikat jamin sementara menunggu tarikh perbicaraan. Di pejabat, bos-bos dan ketua jabatan bermesyuarat dan sebulat suara memberikan kata putus iaitu Remy bersalah dan harus dibuang kerja.
Remy memang menyesal dengan perbuatannya. Apa yang terjadi adalah satu malapetaka besar dalam hidupnya. Kini Remy cuba memulihkan hidupnya. Apa yang terjadi akan disimpan sebagai peringatan.
Walau bagaimana detik menanti tarikh perbicaraan tetap menghantui dirinya? Mampukah dia menjelaskan yang dirinya tak bersalah? Apakah hukuman lain yang akan diterimanya lagi selepas ini?
Moral cerita: Jangan ikutkan nafsu, buruk padahnya. Diri sendiri yang merana. Kalau rasa tak tahan, cari isteri dan berkahwinlah.  

8 ulasan:

Ceiler Mun berkata...

lelaki mcm tu mmg patot terima hukuman pon...hehehe~~

^__^v

nikeeya berkata...

hahaha..mmg ptt pn..gtal sgt..=)

Ceiler Mun berkata...

hahha..pdn muka dia..eh...

http://mariatunnabila.blogspot.com/2011/04/si-dia-yg-ke-699.html

khas utk awak :)

Nurafizah Che Ap berkata...

padan muka si remy tu. hahaha*gelak kejam*

kAmi dAn mEreKa berkata...

kalau semua laki kat dunia macam tu, mmg x kawin lah org pompuan kan. semua masuk penjara, hehe =)

nikeeya berkata...

kAmi dAn mEreKa: hahaha..nik x cm tu..segilintir jelah..adess..

nikeeya berkata...

bella bell: huhuhu..langkah kanan nik dcini..hak3..timaksih bell..yupp..:)

nikeeya berkata...

feza: hi3..kt mnusia mst ada buat ksilapan..maafkn remy tu..ksian lak dy..hurm